Przestrzenie edukacyjne dla uczniów w spektrum autyzmu
Pogoda, Julia ; Majczyk, Joanna
Nnorom, Junique Justin. Tłumaczenie
Architectus : Pismo Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej, 2022, nr 3 (71), s. 69-77
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
doi:10.37190/arc220307 ; oai:dbc.wroc.pl:121599
<sygn. PWr A5234III> ; kliknij tutaj, żeby przejść ; www.architectus.arch.pwr.wroc.pl ; kliknij tutaj, żeby przejść
Architectus : Pismo Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej ; Architectus : Pismo Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej, 2022, nr 2 (71)
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
12 wrz 2023
18 maj 2023
149
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/159893
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Educational spaces for students with autism spectrum disorders | 12 wrz 2023 |
Dziembała, Małgorzata
Janiak-Rejno, Iwona
Puda, Karolina Bernatek-Zaguła, Izabela. Redakcja
Siomkajło, Barbara Łuczewska, Dorota Łużyniecka, Ewa. Redakcja
Gil-Mastalerczyk, Joanna Mochocka, Sylwia Wijas, Małgorzata Barnaś, Krzysztof. Tłumaczenie
Katarzyna Sipurzyńska-Rudnicka Pisz, Zdzisław. Promotor Szylko-Skoczny, Małgorzata. Recenzent Kubów, Adam. Recenzent