Obiekt

Tytuł: Muzyka jako element kreatywny w reklamie : sposoby wykorzystania i efekty oddziaływania na odbiorców

Tytuł odmienny:

Music as a Creative Element of Advertisement: Ways of Utilization and Effects of Influence on Receivers

Autor:

Woźniczka, Jarosław

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 80, s. 97-107

Abstrakt:

Muzyka jako jeden z typowych rodzajów bodźców dźwiękowych należy do najczęściej wykorzystywanych elementów komunikacji marketingowej, co uzasadnia zainteresowanie badaczy jej sposobem oddziaływania na odbiorców. W prezentowanym artykule przedstawiono najważniejsze odmiany i zastosowania muzyki w reklamie, służące podnoszeniu komunikacyjnej skuteczności przekazu. Ponadto przywołano wyniki licznych badań poświęconych identyfikacji kognitywnych, afektywnych i wolicjonalnych reakcji nabywców na muzykę zawartą w reklamie, które to wyniki zdają się dowodzić jej ograniczonego lub niejednoznacznego wpływu m.in. na świadomość oraz postawę wobec marki lub reklamy bądź intencje zakupu marki.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2009

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:122958

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 80 ; Nauki o Zarządzaniu, vol. 2 ; Badania rynkowe

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

30 paź 2023

Data dodania obiektu:

11 lip 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

329

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/161228

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji