Object structure
Title:

O czym informują przedsiębiorstwa w swoich raportach społecznych?

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

What Do Companies Inform in Their Social Reports of?

Creator:

Brzozowski, Tomasz

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 42, s. 116-125

Abstrakt:

Social reporting is one of key elements of Corporate Social Responsibility. Still increasing involvement in social activity among Polish companies permits to study practices of reporting. There are two issues which seem especially interesting: first, a range of information disclosed in social reports, and second, a number and kind of used social performance indicators. The results of social reports analysis indicate that reports are strongly diversified in this respect. The author of the article calls for the use of reporting standardization.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2009

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 42 ; Społeczna odpowiedzialność biznesu: uwarunkowania, kontrowersje, dobre i złe praktyki

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: