Object structure
Title:

Obsługa klienta w strategii doskonałości operacyjnej na przykładzie usług hotelarskich

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Customer Service Strategy the Operational Excellence

Creator:

Bąkowska-Morawska, Urszula

Subject and Keywords:

strategia ; obsługa klienta ; doskonałość operacyjna

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 23-34

Abstrakt:

W artykule autorka przedstawia własny sposób ujmowania strategii doskonałości operacyjnej, w której obsługa klienta stanowi jej integralna część. Obsługa klienta jest tym procesem, dzięki któremu przedsiębiorstwa mogą budować przewagę konkurencyjną.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: