Object

Title: Orientacja na studenta i absolwenta w projektowaniu programów studiów na podstawie efektów uczenia się

Title in english:

Orientation in curricula designing based on learning outcomes

Creator:

Konarzewska-Gubała, Ewa

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 370-382

Abstrakt:

Jesteśmy uczestnikami i świadkami tworzenia oraz wdrażania Krajowych i Europejskich Ram Kwalifikacji. Wynikają z tego faktu konkretne zadania i wyzwania dla szkolnictwa wyższego, odpowiedzialnego za trzy najwyższe poziomy kwalifikacji. Niewątpliwie celem tych działań jest podnoszenie konkurencyjności gospodarki europejskiej przez doskonalenie jakości kształcenia w uczelniach europejskich. Zdynamizowaniu wprowadzania zmian, elastyczności w uwzględnianiu potrzeb rynku pracy oraz indywidualnych potrzeb i aspiracji uczących się ma służyć koncepcja learning outcomes i związana z nią metodyka budowy programów studiów oraz programów przedmiotów. Celem artykułu jest wyjaśnienie istoty i metodologii tego podejścia oraz próba uzasadnienia w kontekście podstawowej zasady teorii i praktyki zarządzania przez jakość – zasady orientacji na klienta.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123969

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information