Struktura obiektu
Tytuł:

Ekonomiczne aspekty funkcjonowania rynku mediów

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Economic Aspects of Media Market Functioning

Autor:

Zawadzki, Piotr

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 2, s. 182-192

Abstrakt:

The article presents economic aspects of media market functioning as the crucial determinants for this market functioning. The author presents both the definition and the levels of media economics, as well as the specific nature of media market functioning with particular emphasis on the dual nature of a media product, which on one hand becomes the source of information and on the other is an instrument of advertisement. The article presents the functioning models of market structures and also other market elements which influence media companies' activities and facilitate their obtaining competitive advantage. The author presents press as the example of efficiently functioning market structure, having also defined its significance for an overall media market.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 2 (1202) ; Gospodarka a Środowisko, 8 ; Gospodarka a środowisko. Innowacyjność w gospodarce

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: