Object

Title: Oczekiwania pokolenia Z wobec rynku pracy w zakresie warunków zatrudnienia

Title in english:

Expected Employment Conditions by Generation Z – Own Research

Creator:

Piotrowska, Monika

Contributor:

Gasz, Małgorzata. Redaktor ; Politaj, Adriana. Redaktor

Description:

Problemy gospodarki i rynku pracy / pod red. Małgorzaty Gasz i Adriany Politaj. - Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2023, s. 9-15

Abstrakt:

Pokolenie Z jest pierwszym pokoleniem rozwijającym się w dobie Internetu. Procesy globalizacji, nowe technologie, nowoczesna komunikacja czy media społecznościowe to dla tej generacji codzienność, do której jest przyzwyczajona. Warto zatem poznać charakterystykę i oczekiwania pokolenia Z, aby zrozumieć przebieg zmian na rynku pracy w XXI wieku i przygotować się do współpracy z jego reprezentantami. Celem niniejszego artykułu jest wskazanie cech optymalnego modelu zatrudnienia zgodnego z potrzebami młodych ludzi na rynku pracy w Polsce. Autorka przedstawiła w tekście oczekiwania wobec zatrudnienia młodych ludzi, wyciągając wnioski z własnych badań przeprowadzonych na próbie badawczej reprezentującej przedstawicieli pokolenia Z.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2023

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2023.69.5.01 ; oai:dbc.wroc.pl:125463

Language:

pol

Relation:

Debiuty Studenckie 2023 ; Problemy gospodarki i rynku pracy

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-SA 4.0

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Group publication title:

Debiuty Studenckie

Object collections:

Last modified:

Jan 4, 2024

In our library since:

Jan 4, 2024

Number of object content hits:

69

All available object's versions:

https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/164108

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information