Finansowanie społecznościowe w branży gier planszowych – game changer czy tymczasowa ciekawostka?
Publishing House of Wroclaw University of Economics and Business
doi:10.15611/2023.10.9.06 ; oai:dbc.wroc.pl:125931
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-SA 4.0
Feb 12, 2024
Feb 12, 2024
132
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/164638
Edition name | Date |
---|---|
Crowdfunding in the Board Games Industry – Game Changer or a Temporary Curiosity? | Feb 12, 2024 |
Wziątek-Staśko, Anna Krawczyk-Antoniuk, Olena
Muszyńska, Weronika
Kędzierska- Szczepaniak, Angelika
Pauka, Marek Trzebiński, Artur A. Gemra, Kamil Majewski, Piotr Swacha-Lech, Magdalena
Iwankiewicz-Rak, Barbara Mróz-Gorgoń, Barbara
Buła, Piotr Thompson, Anna Żak, Agnieszka Hajdas, Monika. Redaktor