Evaluation Effectiveness and Efficiency of Promotion-Mix on Example of Advertisement
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1060, s. 70-79
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1060 ; Efektywność - rozważania nad istotą i pomiarem
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
20 gru 2024
17 gru 2024
254
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/167993
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Ocena skuteczności i efektywności działań promocyjnych na przykładzie reklamy | 20 gru 2024 |
Dudek-Frysiak, Honorata Chomiak-Orsa, Iwona