Certain Aspects of Customer Service in Mail Order Business of German Publishing Company
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1078, s. 381-389
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1078 ; Strategie i logistyka organizacji sieciowych
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jan 16, 2025
Jan 16, 2025
3
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/168786
Edition name | Date |
---|---|
Wybrane aspekty obsługi klienta w sprzedaży wysyłkowej niemieckiego przedsiębiorstwa wydawniczego | Jan 16, 2025 |
Piasecka-Głuszak, Agnieszka
Piasecka-Głuszak, Agnieszka
Piasecka-Głuszak, Agnieszka
Piasecka-Głuszak, Agnieszka
Piasecka-Głuszak, Agnieszka
Piasecka-Głuszak, Agnieszka