Methodical Approaches to the Estimation of Advertising Efficiency in the Business in EU
Wisnevskaa, Alevtina ; Rejh, Ludmila
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1071, t. 2, s. 487-499
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1071. T. 2 ; Polska w rozszerzonej Unii Europejskiej - uwarunkowania i perspektywy rozwoju
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jan 22, 2025
Jan 22, 2025
3
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/169116
Edition name | Date |
---|---|
Metodičeskie podhody k ocenke èffektivnosti reklamy v predprinimatelʹstve v usloviâh EC | Jan 22, 2025 |