Modelowa charakterystyka centrów strategiczno-decyzyjnych w spółce o charakterze publicznym
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:The model profile of the strategic and decision making centres in a public company
Autor:Czapiewski, Mirosław ; Kreft, Zbigniew
Opis:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1092, s. 413-421
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1092 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Przeobrażenia metod i praktyk zarządzania
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: