The model profile of the strategic and decision making centres in a public company
Czapiewski, Mirosław ; Kreft, Zbigniew
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1092, s. 413-421
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1092 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Przeobrażenia metod i praktyk zarządzania
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Dec 6, 2025
Jan 24, 2025
23
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/169177
| Edition name | Date |
|---|---|
| Modelowa charakterystyka centrów strategiczno-decyzyjnych w spółce o charakterze publicznym | Dec 6, 2025 |
Czapiewski, Mirosław
Czapiewski, Mirosław Stępniewska, Maria Jurasz-Kożuchowska, Dorota