Struktura obiektu
Tytuł:

Segmentacja rynków zagranicznych jako determinant konkurencyjności międzynarodowej przedsiębiorstwa

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Segmentation of foreign markets as a determinant of international competitiveness of an enterpris

Autor:

Sobczak, Elżbieta

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1095, s. 130-138

Abstrakt:

The study provides an analysis of the influence of foreign markets’ segmentation on international competitiveness of an enterprise. The concept of both international competitiveness and markets’ segmentation has been defined. The problems of segmentation strategy and segmentation research effectiveness have also been touched upon.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1095 ; Gospodarka a Środowisko, 4 ; Problemy konkurencyjności regionów i przedsiębiorstw

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: