Segmentation of foreign markets as a determinant of international competitiveness of an enterpris
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1095, s. 130-138
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1095 ; Gospodarka a Środowisko, 4 ; Problemy konkurencyjności regionów i przedsiębiorstw
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
26 sty 2025
26 sty 2025
63
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/169302
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Segmentacja rynków zagranicznych jako determinant konkurencyjności międzynarodowej przedsiębiorstwa | 26 sty 2025 |
Sobczak, Elżbieta
Sobczak, Elżbieta
Sobczak, Elżbieta Strahl, Danuta. Promotor
Sobczak, Elżbieta
Sobczak, Elżbieta
Sobczak, Elżbieta