Kategoryzacja konsumentów na podstawie stopnia akceptacji technologii informacyjnych
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1081, s. 81-87
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1081 ; Advanced Information Technologies for Management
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
4 lut 2025
27 sty 2025
15
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/169351
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Categorization of Consumers Based on the Information Technology Acceptance Rate | 4 lut 2025 |
Unold, Jacek Nowicki, Adam. Promotor Goliński, Jan. Recenzent Małachowski, Andrzej. Recenzent