Struktura obiektu
Tytuł:

Segmentacja produktów i odbiorców jako narzędzie controllingu sprzedaży

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Segmentation of products and customers as an instrument of sales controlling

Autor:

Dyczkowska, Joanna

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1125, s. 29-37

Abstrakt:

The paper focuses on pointing out and characterizing selected methods of classification of products and customers by controllers. The author presents various criteria of segmentation like profit margin, total value of purchase, frequency of orders and regularity in amounts ordered. The article emphasizes importance of evaluation of clients in terms of punctuality in payments as well.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1125 ; Controlling w małych i średnich przedsiębiorstwach

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: