Segmentation of products and customers as an instrument of sales controlling
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1125, s. 29-37
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1125 ; Controlling w małych i średnich przedsiębiorstwach
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
3 lut 2025
3 lut 2025
1
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/169711
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Segmentacja produktów i odbiorców jako narzędzie controllingu sprzedaży | 3 lut 2025 |
Dyczkowska, Joanna
Dyczkowska, Joanna
Dyczkowska, Joanna
Dyczkowska, Joanna
Dyczkowska, Joanna
Dyczkowska, Joanna