Geographical Indications as a Chance of Regional and Traditional Products Promotion
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1070, t. 1, s. 352-357
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1070. T. 1 ; Agrobiznes 2005. Zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 1
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
12 lut 2025
12 lut 2025
32
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/170226
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Oznaczenia geograficzne szansą promocji produktów regionalnych i tradycyjnych | 12 lut 2025 |