Object structure
Title:

Wpływ wizerunku kraju pochodzenia na postrzeganie firm i produktów - wyniki badań europejskich

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

The Influence of Country of Origin Image on Perception of Firms and Products - Results of European Studies

Creator:

Daszkiewicz, Magdalena ; Waniowski, Paweł

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 257-266

Abstrakt:

The article discusses how the country of origin influences firms' and their products' images. The authors describe factors influencing perception of the country of origin, emphasizing the importance of consumer ethnocentrism. The article presents examples of some European research on perceptions of the countries of origin and their meaning for firms and products evaluations.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: