Wpływ komunikacji marketingowej na zachowania konsumentów w przekroju warstw społecznych w Słowacji
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:The Influence of Marketing Communication on Consumer Behaviour of Social Classes in Slovakia
Autor: Opis:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 267-276
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: