Rozwój technologii informatycznych a zmiany w projektowaniu i prowadzeniu badań marketingowych
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Information Technologies Development Versus Changes in Designing and Carrying Aut Marketing Research
Autor:Prokopiuk, Jerzy ; Pachnowska, Beata
Opis:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 607-614
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: