Information Technologies Development Versus Changes in Designing and Carrying Aut Marketing Research
Prokopiuk, Jerzy ; Pachnowska, Beata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 607-614
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Mar 16, 2025
Mar 16, 2025
1
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/171250
Edition name | Date |
---|---|
Rozwój technologii informatycznych a zmiany w projektowaniu i prowadzeniu badań marketingowych | Mar 16, 2025 |