Object

Title: Wpływ systemów zarządzania jakością na spełnienie oczekiwań klientów oraz wzrost jakości produktów w wybranych przedsiębiorstwach mleczarskich na obszarze nazywanym zielonymi płucami Polski

Title in english:

Influence a Quality Management System on the Customer Satisfaction and High Quality of Products in the Selected Diary Company

Creator:

Wysokińska, Aneta

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1070, t. 2, s. 429-433

Abstrakt:

Success of an organization can result from implementing and maintaining a management system that is designed to constantly improve performance while addressing the needs of all interested parties.As one of the performance of quality management system, the organization shall monitor information relating to customer perception as to whether the organization has met customer requirements.High quality of products is an important element of being competitive on the market. Quality management systems can assist organizations in enhancing customer satisfaction.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:133155

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1070. T. 2 ; Agrobiznes 2005. Zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 2

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information