Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1177, s. 33-39
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1177 ; Zarządzanie jakością i środowiskiem jako determinanty doskonalenia działania organizacji
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
17 lis 2025
27 kwi 2025
139
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/173051
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Doskonalenie procesu obsługi klienta w systemie zarządzania jakością | 17 lis 2025 |
Winkler, Jan Mazur, Łukasz Smékalová, Marta Podlasek, Anna Hurajová, Erika Koda, Eugeniusz Jiroušek, Martin
Mazur-Jelonek, Aneta Rychły-Lipińska, Anna Sałek-Imińska, Agnieszka Zajkowska, Monika