Struktura obiektu
Tytuł:

Implikacje kulturowe w badaniach marketingowych - wybrane zagadnienia

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Cultural Implications in Marketing Research - Selected Issues

Autor:

Sobocińska, Magdalena

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 28-36

Abstrakt:

The influence of cultural conditions should be taken into account in marketing research during planning, realisation, as well as analyses and interpretation of results. The knowledge of cultural differences is important in shaping up relations and cooperation between a research institute and an employer of marketing research. The article presents the following issues: the examples of the impact of cultural conditions on the marketing research process, categories of equivalence of cross-cultural marketing research, research approaches: emic versus etic.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: