Cultural Implications in Marketing Research - Selected Issues
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 28-36
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 28, 2025
May 8, 2025
22
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/173779
| Edition name | Date |
|---|---|
| Implikacje kulturowe w badaniach marketingowych - wybrane zagadnienia | Jul 28, 2025 |
Sobocińska, Magdalena Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Sobocińska, Magdalena
Sobocińska, Magdalena
Starzyńska, Wacława Sobocińska, Magdalena