Object structure
Title:

Zmiany w polityce i strategii marketingu stosowanej przez podmioty gospodarki żywnościowej

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Changes in Politics and Marketing Strategy Used by Firms of Food Economy

Creator:

Kondratowicz-Pozorska, Jolanta

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 1, s. 447-454

Abstrakt:

Competition is one of the basic mechanisms of free market. Nowadays a low price of products and its high quality is not enough to win the competition. There is necessity to have new ideas how to get new customers, keep the current ones and survive on the market. Active companies oriented on a customer are successful ones. Firms which change into this direction (being oriented on a customer) should enable a company to become a successful one. To get this effect there should be a change in standards of marketing strategies. The author presents changes which are made in understanding the 7P conception in food economy.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 1 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 1

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: