Changes in Politics and Marketing Strategy Used by Firms of Food Economy
Kondratowicz-Pozorska, Jolanta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 1, s. 447-454
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 1 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 1
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 28, 2025
May 30, 2025
13
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/175012
| Edition name | Date |
|---|---|
| Zmiany w polityce i strategii marketingu stosowanej przez podmioty gospodarki żywnościowej | Jul 28, 2025 |
Kondratowicz-Pozorska, Jolanta
Kondratowicz-Pozorska, Jolanta
Kondratowicz-Pozorska, Jolanta
Kondratowicz-Pozorska, Jolanta
Kondratowicz-Pozorska, Jolanta