The Applications of Multivariate Statistical Data Analysis Methods in Marketing Research : a Review
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (16); 2006; nr 1100, s. 21-30
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1100 ; Ekonometria, vol. 16 ; Zastosowanie metod ilościowych
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
31 maj 2025
31 maj 2025
51
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/175037
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Przegląd podstawowych zastosowań metod statystycznej analizy wielowymiarowej w badaniach marketingowych | 31 maj 2025 |
Walesiak, Marek
Walesiak, Marek
Walesiak, Marek
Walesiak, Marek
Walesiak, Marek