Measurement Scales in International Marketing Research
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (16); 2006; nr 1100, s. 97-109
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1100 ; Ekonometria, vol. 16 ; Zastosowanie metod ilościowych
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
31 maj 2025
31 maj 2025
33
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/175044
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Skale pomiaru w międzynarodowych badaniach marketingowych | 31 maj 2025 |
Sobczak, Elżbieta
Sobczak, Elżbieta
Sobczak, Elżbieta Strahl, Danuta. Promotor
Sobczak, Elżbieta
Sobczak, Elżbieta
Sobczak, Elżbieta