Struktura obiektu
Tytuł:

Percepcja jakości produktów żywnościowych przez młodych konsumentów

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Perception of Foodstuffs Quality among Young Consumers

Autor:

Matysik-Pejas, Renata

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 80-85

Abstrakt:

Consumers increasingly pay attention not only to prices of food products but also to their quality. They demand healthy and safe foodstuffs, minimally processed. Also producers who understand market requirements attach more importance to quality of the products they offer. Studies on the importance of quality for young consumers of food reveal that they associate quality first of all with brand and high price. Regarding food with respect to basket of values for consumer, it may be noticed that usability and sensory value have the utmost importance for purchased food products. Purchasers are usually satisfied with the quality of Polish products and highly estimate it in comparison with foreign products.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: