Perception of Foodstuffs Quality among Young Consumers
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 80-85
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 28, 2025
Jun 28, 2025
4
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/176062
| Edition name | Date |
|---|---|
| Percepcja jakości produktów żywnościowych przez młodych konsumentów | Jul 28, 2025 |
Matysik-Pejas, Renata
Matysik-Pejas, Renata
Szafrańska, Monika Matysik-Pejas, Renata