Struktura obiektu
Tytuł:

Instrumenty marketingu mix wykorzystywane przez wybrany podmiot agrobiznesu w sytuacji nasilającej się konkurencji na rynku roślin ozdobnych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Instruments of Marketing Mix Used by Chosen Agribusiness Subjects in the Situation of Growing Competition on the Market of Flowers and Plants

Autor:

Szymańska, Joanna

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 411-417

Abstrakt:

The paper presents a situation on the market of flowers and plants in Poland. It shows reasons of growing competitions on this market and presents the idea of marketing mix chosen by one of the subjects on this market as a way of getting competitive advantage. The paper analyses marketing instruments (product, price, distribution, promotion) used by the company. It shows the author suggestions about a possible improvement in its competitiveness.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: