Object structure
Title:

Merchandising jako instrument tworzenia przewagi konkurencyjnej w usługach agroturystycznych

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Merchandising as Instrument of Creation of Competitive Superiority in Agritouristic Services

Creator:

Śnihur, Janusz

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 418-428

Abstrakt:

The process of satisfying consumer's needs is undergoing serious changes, also in the field of tourist services. The consumer perceives the agritourist services not only in terms of spending free time, relaxing and having some rest. It is also seen as an opportunity to get to know the specific character of the region and its inhabitants, and as a result its tradition also in the form of regional food and cultural goods. In the following article the reasons for introducing the new forms of marketing - namely merchandising - to suit the needs of agritourist offer are presented. Marketing is still evolving, also in terms of agritourist services, and it should be perceived as an instrument of both promotion and competitive advantage.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: