Obiekt

Tytuł: Postawy konsumentów wobec innowacji w handlu detalicznym w kontekście pandemii COVID-19

Współtwórca:

Haberla, Marcin. Redakcja

Opis:

s. 122 ; Cytuj jako: Haberla, M. (red.). (2024). Postawy konsumentów wobec innowacji w handlu detalicznym w kontekście pandemii COVID-19. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. ; Publikacja dostępna wyłącznie na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. ; Nota copyright obowiązuje do 31 stycznia 2026. Kopiowanie i powielanie w jakiejkolwiek formie wymaga pisemnej zgody Wydawcy. Od 1 lutego 2026 publikacja dostępna na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0).

Abstrakt:

[Celem monografii jest identyfikacja postaw konsumenckich wobec innowacyjnych rozwiązań stosowanych w handlu detalicznym wraz z ich uwarunkowaniami i skutkami, ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu pandemii COVID-19. Struktura książki obejmuje wstęp, trzy rozdziały problemowe, zakończenie, bibliografię i załącznik, w którym zamieszczono kwestionariusz ankiety. Zrozumienie tego, w jaki sposób konsumenci reagują na innowacje, ma ogrom­ne znaczenie dla rozwoju handlu detalicznego, gdyż postawy konsumentów wpły­wają na akceptację lub opór wobec nowych rozwiązań. Umieszczenie badań w kon­tekście pandemii COVID-19 jest ważne z punktu widzenia jej znaczenia dla procesów adaptacyjnych do nowych warunków rynkowych oraz określenia możliwości i barier dalszego rozwoju innowacji. Monografia ma także znaczenie aplikacyjne, dostarcza bowiem wskazówki dla praktyków i decydentów związanych z sektorem handlu detalicznego, które mogą wspierać ich decyzje i działania związane z wprowadzaniem i rozwojem innowacyj­nych rozwiązań.] z zapowiedzi.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2024

Typ zasobu:

książka

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2024.37.5

Język:

pol

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Publikacja udostępniona na podstawie art. 28 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. 2021, poz. 1062 ze zm.). Publikacja dostępna wyłącznie na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Nazwa wydania Data
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji