s. 122 ; Cytuj jako: Haberla, M. (red.). (2024). Postawy konsumentów wobec innowacji w handlu detalicznym w kontekście pandemii COVID-19. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. ; Publikacja dostępna wyłącznie na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. ; Nota copyright obowiązuje do 31 stycznia 2026. Kopiowanie i powielanie w jakiejkolwiek formie wymaga pisemnej zgody Wydawcy. Od 1 lutego 2026 publikacja dostępna na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0).
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
oai:dbc.wroc.pl:137807 ; doi:10.15611/2024.37.5
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
15 lip 2025
15 lip 2025
2
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/176562
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Postawy konsumentów wobec innowacji w handlu detalicznym w kontekście pandemii COVID-19 [całość] | 15 lip 2025 |
Haberla, Marcin Waniowski, Paweł Haberla, Marcin. Redakcja
Haberla, Marcin. Redakcja
Czerska, Iwona Haberla, Marcin Haberla, Marcin. Redakcja
Daszkiewicz, Magdalena Sztuk, Aleksandra Haberla, Marcin. Redakcja
Witek, Lucyna
Trzebiński, Wojciech
Płonka-Syroka, Bożena Myrna-Bekas, Renata. Redakcja