Financial Conditions and Measures of the Marketing Strategies of the Enterprises
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1152, s. 216-222
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1152 ; Zarządzanie finansami firm - teoria i praktyka
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
17 lis 2025
21 lip 2025
17
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/176795
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Finansowe mierniki oceny strategii marketingowych przedsiębiorstw | 17 lis 2025 |
Grzegorczyk, Wojciech
Grzegorczyk, Wojciech Ronka-Chmielowiec, Wanda. Redakcja naukowa