Problems of Marketing in Terms of Integration Process - Context of Competition and Value Perception
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 41-52
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Nov 17, 2025
Jul 23, 2025
12
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/176930
| Edition name | Date |
|---|---|
| Marketingowe problemy procesów integracyjnych - kontekst konkurencji i postrzegania wartości | Nov 17, 2025 |
Styś, Aniela Jajuga, Krzysztof, Red.
Styś, Aniela Styś, Aniela. Redakcja
Styś, Aniela (1942-) Kramer, Teodor. Promotor