Consumer behaviour as a basis of tourist enterprises strategies
Tytuł wol.: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009, Nr 50 ; Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
29 paź 2024
19 lip 2012
1 092
1088
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/17796
Berbeka, Jadwiga
Berbeka, Jadwiga
Berbeka, Jadwiga
Borodako, Krzysztof Berbeka, Jadwiga
Borodako, Krzysztof Berbeka, Jadwiga Rudnicki, Michał
Borodako, Krzysztof Seweryn, Renata Berbeka, Jadwiga Niemczyk, Agata Davidson, Rob Jakóbik, Krzysztof