Obiekt

Tytuł: Cele strategiczne i operacyjne hoteli a jakość usług

Autor:

Jaremen, Daria Elżbieta

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Gospodarka a Środowisko (6); 2006; nr 1145, s. 111-119

Abstrakt:

Services quality improvement in hotel industry requires the formation of a specific bunch of objectives that the hotels aim at implementing. Such bunches of objectives put forward by Polish hotels become the centre of interest of the hereby article. The study takes up an attempt to identify and evaluate them from the point of view of their focusing on services level improvement. Conclusions were based on the research of selected hotels situated in the Karkonosze and Izery Mountains. (original abstract)

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:139272

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1145 ; Gospodarka a Środowisko, 6 ; Wybrane problemy funkcjonowania samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

12 sie 2025

Data dodania obiektu:

12 sie 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

5

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/178043

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji