New application of branding as a destinations' marketing tool
Tytuł wol.: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009, Nr 50 ; Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
29 paź 2024
14 sie 2012
560
558
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/17953
Żemła, Michał
Żemła, Michał
Hendel, Marek Żemła, Michał
Żemła, Michał Staszewska, Anna
Żemła, Michał Ziółkowska-Weiss, Kamila
Ziółkowska-Weiss, Kamila Żemła, Michał