Importance and possibilities of scent marketing application on travel market
Tytuł wol.: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009, Nr 50 ; Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
29 paź 2024
14 sie 2012
1 463
1458
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/17960
Michalska-Dudek, Izabela
Michalska-Dudek, Izabela
Michalska-Dudek, Izabela
Michalska-Dudek, Izabela
Jaremen, Daria Michalska-Dudek, Izabela
Michalska-Dudek, Izabela Rapacz, Andrzej
Rapacz, Andrzej Michalska-Dudek, Izabela
Dudek, Andrzej Michalska-Dudek, Izabela