Marketing Research in the Culture
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (3); 2007; nr 1171, s. 44-55
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1171 ; Marketing, vol. 3 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Nov 17, 2025
Oct 10, 2025
14
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/179706
| Edition name | Date |
|---|---|
| Użyteczność badań marketingowych w sferze kultury | Nov 17, 2025 |
Niemczyk, Agata
Niemczyk, Agata
Niemczyk, Agata Zacłona, Tomasz
Seweryn, Renata Niemczyk, Agata
Niemczyk, Agata Seweryn, Renata
Niemczyk, Agata Handzel, A.Jarosław
Borodako, Krzysztof Seweryn, Renata Berbeka, Jadwiga Niemczyk, Agata Davidson, Rob Jakóbik, Krzysztof