Struktura obiektu
Tytuł:

Projektowanie scenariuszy promocji cenowych z wykorzystaniem wielorównaniowych ekonometrycznych modeli popytu konsumpcyjnego

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Designing Price Promotion Scenarios with Use of Econometric Multiequation Models of Consumer Demand

Autor:

Błażejowski, Marcin ; Kufel, Tadeusz

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Taksonomia (14); 2007; nr 1169, s. 515-522

Abstrakt:

The paper concern problems of construction of dynamic simultaneous multiequation models of consumer demand, estimated on the basis of daily sales time series derived from supermarket. The example concern market of washing powders. Presented results of dynamic simulations for four brands of washing powders, based on different promotion scenarios (different combinations of promoted brands in the same time and shifting of start point of the promotions) proofs, that customer's reactions on price promotions are different and depend on scale of promotion and promoted brand.

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1169 ; Taksonomia 14

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: