Human factor as a determinant of logistic management quality in service sector companies
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 234 ; Strategie i logistyka w sektorze usług. Logistyka w nietypowych zastosowaniach
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
18 paź 2022
30 lis 2012
2 467
2464
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/20413
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Czynnik ludzki jako element jakości zarządzania logistycznego w firmach usługowych | 18 paź 2022 |
Buchelt, Beata
Kostrzewa, Martyna Zieliński, Grzegorz
Konieczna, Barbara Olszewska, Barbara. Promotor Duraj, Jan Antoni. Recenzent Gableta, Małgorzata Elżbieta. Recenzent
Wincewicz-Bosy, Marta
Cichosz, Marzenna Pluta-Zaremba, Aneta