Methods of multidimensional segmentation of customers on the market of urban transport services
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 234 ; Strategie i logistyka w sektorze usług. Logistyka w nietypowych zastosowaniach
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
18 paź 2022
3 gru 2012
383
380
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/20450
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Metody wielowymiarowej segmentacji klientów na rynku miejskich usług transportowych | 18 paź 2022 |
Cheba, Katarzyna Kiba-Janiak, Maja
Cheba, Katarzyna
Błoński, Krzysztof
Kubiczek, Jakub Hadasik, Bartłomiej
Sokołowski, Kamil Grześkowiak, Alicja. Redakcja Peternek, Piotr. Redakcja
Kiba-Janiak, Maja
Sobczyk, Milena Brach, Jarosław. Redakcja Dziaduch, Izabela. Redakcja