Obiekt

Tytuł: Rola przeglądów zarządzania w doskonaleniu jakości i bezpieczeństwa żywności, obsługi klienta oraz systemu zarządzania jakością w dwóch wybranych przedsiębiorstwach przemysłu żywnościowego

Tytuł odmienny:

The role of management reviews in the improvement of food quality and safety, customer service and quality management system in two selected enterprises of food industry

Autor:

Lesiów, Tomasz ; Orzechowska-Przybyła, Kamila ; Niewelt, Alina

Opis:

Nauki Inżynierskie i Technologie = Engineering Sciences and Technologies, 2014, Nr 4 (15), s. 56-75

Abstrakt:

Celem pracy było zbadanie wpływu przeglądów zarządzania na różne obszary funkcjonowania dwóch zakładów produkcji żywności. Badania przeprowadzono w latach 2007-2013 w Zamrażalni Owoców i Warzyw Wiktor Tyc Sp. z o.o. oraz w okresie 2010-2014 w Credin Polska Sp. z o.o. − producenta wysokiej jakości mieszanek piekarsko-cukierniczych. W trakcie przeprowadzanych przeglądów zarządzania wykorzystywano wyniki audytów wewnętrznych i zewnętrznych, analizy działań korygujących i zapobiegawczych oraz reklamacji, jak również wywiady z pracownikami. Główne obszary objęte przeglądami zarządzania to strategiczne zarządzanie firmą, bezpieczeństwo zdrowotne żywności, proces realizacji zamówienia klienta wraz z oceną zadowolenia klienta oraz dalsze doskonalenie

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2014

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/nit.2014.4.05 ; oai:dbc.wroc.pl:27312

Język:

pol

Powiązania:

Nauki Inżynierskie i Technologie = Engineering Sciences and Technologies, 2014, Nr 4 (15)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji