Image of a socially responsible firm – results of a content analysis
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Społeczna odpowiedzialność organizacji. W poszukiwaniu paradygmatów, metodologii i strategii ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2013, Nr 288
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
29 paź 2024
30 lip 2015
182
183
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/32334
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wizerunek przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego – analiza treści komunikatów | 29 paź 2024 |
Grech, Ewelina
Doś, Anna Błach, Joanna
Brzozowska-Woś, Magdalena
Karaś, Jacek Dudycz, Helena. Redaktor Hernes, Marcin. Redaktor Pondel, Maciej. Redaktor Rot, Artur. Redaktor
Tarczydło, Beata
Rogala, Anna Białowąs, Sylwester
Daszkiewicz, Magdalena Pukas, Anetta