Value for the customer on the consumers market – a comparison of three models of measurement
Sagan, Adam ; Siwy-Hudowska, Anna
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 237 ; Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
18 paź 2022
14 sty 2016
348
365
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/34309
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Wartość dla klienta na rynku konsumpcyjnym – porównanie trzech modeli pomiarowych | 18 paź 2022 |
Staniec, Iwona
Sagan, Adam Rybicka, Aneta Brzezińska, Justyna
Sagan, Adam Rybicka, Aneta Brzezińska, Justyna
Tworek, Katarzyna
Somprasong, Sirikarn Sakulsriprasert, Prasert Vachalathiti, Roongtiwa Kingcha, Pathaimas Janyathitipath, Thanachaporn
Boonkerd, Chuanpis Archasawat, Yatiga Sertkhamsorn, Wachiraporn Saensanoh, Panida Laddawong, Teerapat Kitsuksan, Thanawat
Giżewski, Stefan Jellonek, Andrzej. Promotor